دانلود aa – بازی پرتاب سوزن اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود aa – بازی پرتاب سوزن اندروید
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 836
نویسنده : S.A.H

دانلود aa – بازی پرتاب سوزن اندروید

aa یکی از اعتیاد آور ترین بازی های اندروید در سبک Strategy با محیطی ساده بوده که توسط استودیو General Adaptive Apps Pty Ltd عرضه شده است. تمرکز و حواستان را به خوبی جمع کنید و سوزن های سیاره رنگی را که در اختیارتان قرار می گیرد، به سمت جلو پرتاب کنید. شاید در ابتدا کار ساده و حتی کسل کننده ای به نظر برسد ولی کافیست چند مرحله را تجربه کنید.

دانلود aa - بازی پرتاب سوزن اندروید

بازی aa در عین سادگی توانسته بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود در شبکه Google Play تا به حال در کارنامه خود ثبت کند. به طور کلی، بیشتر از ۸۰۰ مرحله جذاب و چالش انگیز در این عنوان وجود داشته ولی رسیدن به به مراحل بالاتر از ۱۰۰، کار هر کسی نیست. باید تمرکز بسیار بالایی داشته باشید و به هیچ چیز دیگری فکر نکنید! در غیر این صورت با کلمه Game Over مواجه می شوید. نیازی به آموزش خاصی برای کاربران نبوده و در عرض چند ثانیه با روند کار آشنا خواهید شد.

 

سطح مراحل یا Difficulty Level به مرور زمان افزایش پیدا می کند و اگر مهارت و سرعت عمل لازم را نداشته باشید، قادر به راه یابی به بخش بعدی نخواهید بود. امتیازاتی که در aa کسب می کنید، قابل اشتراک گذاری با دوستانتان از طریق شبکه های اجتماعی و رده بندی خود بازی می باشد. این مهم باعث می شود تا هیجان و رقابت در بین کاربران به اوج خود برسد و هر بازیکتی تلاش کند تا مراحل بیشتری را فتح کند. گیم پلی با وجود این که ساده بوده، ولی به شدت اعتیاد آور می باشد و حتی ممکن است برای گذراندن یک مرحله، ساعت ها وقتتان را بگیرد. بازی aa بعد از زمان انتشارش تا به الان توانسته نمره میانگین ۴.۲/۵ را از +۴۵۰ هزار نفر دریافت نماید و در بین بهترین های سبک استراتژی قرار گرفته است.

حجم فایل : ۵.۳۷ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۰ یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , استرتژیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: